Så fint



Vilken lycka!

Kommentarer
Postat av: Lena

Får mig att förstå att mina problem med sonen som jag har ibland är väldans väldans små.

2007-09-25 @ 10:23:54
Postat av: Jimmy

Japp det måste iaf vara den absolut bästa pappan i världen för den grabben, vilken prestation. Bra film Nollis, precis som Lena säger så inser man att ens egna problem inte är så farliga trots allt. Grattis till 10 års jubileumet=)

2007-09-25 @ 16:13:26
Postat av: HeFo

Den längsta och bästa rysningen i mitt liv ägde just rum. Man blir stum av beundran.

Postat av: Nina

Oj, sitter här med tårar. :)
//Kram Nina

2007-09-25 @ 20:00:36
URL: http://rodluvan36.spaces.live.com/
Postat av: Calle

"Dad is one of my role models. Once he sets out to do something, Dad sticks to it whatever it is, until it is done. For example once we decided to really get into triathlons, dad worked out, up to five hours a day, five times a week, even when he was working."
Vilken hjälte!
Respekt!
Deras hemsida:
http://www.teamhoyt.com/index.html

2007-09-26 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback