Hemma från Spanien!

Vilken resa, jag hade jätte mysigt med Therese & Suzana men det som ändå var störst den här resan var att träffa min lillasyster som jag inte visste fanns (fick reda på det några dagar innan jag åkte till Spanien)
Hon heter Coral och blir 19 år på lördag. Hon är supergullig och har alltid vetat om att hon hade 3 äldre syskon, och väntat länge på att på träffas oss.
För henne var det riktigt stort, hon smsar mig, skriver mail hela tiden och så babblar vi på msn (inatt satt vi till kl 07) hon är så glad att äntligen träffat mig nu vill hon träffa Alex, Carlos och hennes systerbarn också men våran pappa vill hon inte veta av, med all rätt.
Det går inte riktigt att förklara hur coolt det är, Coral är väldigt omtumlad och vill så gärna lära kännas oss på riktigt. och det vill jag med faktiskt.
I ett av hennes sms hade hon skrivit "Jag älskar dig" på svenska, hehe google är bra :)
Hennes mamma är också supergullig, säger att hon alltid älskat oss och fortfarande gör och att vi har ett till hem hemma hos dom i Spanien när vi vill, gulligt!
Jag däremot kommer inte alls ihåg något om när hon och pappa var gifta och vi bodde i Spanien.

Annars har vi haft det rätt lugnt solat och badat varje dag, festade en kväll och vilken skillnad att gå ut i Spanien, lovely music, alla dansar och är glada ;)

Är helt slut, känner att jag skriver väldigt konstigt och osammanhängande så ni får lite bilder istället.
Sen ska jag springa till sängen, det var länge sedan jag var så här trött.


Jag & Coral <3 Inte ett dugg lika men vi är lika långa ( hon är en cm kortare). Hon är rätt lik vår
pappa och lillebror Alex.


Coral, Jag & kusin Ana


Therese & Suzanna på flygplatsen i Alicante






Haha var pepparn stark Therese?


Frukost


Jag och min kusin Susi


Kusin Paquito 9 år och jag


Kusin Estefania och jag, hon är 6 år och det är första gången jag träffar henne.


Kusin David 5 år & jag, honom har jag heller aldrig träffat


Mina coola vänner Suzana & Therese :)


En mkt ovanlig syn, jag dricker öl.


Vi gick vilse och efter en 2 timmars promenad tyckte Therese att ditåt var vägen vi skulle gå.
Ja det var också fel väg.


Kusin Susi på jobbet där vi hälsade på ( riktigt nice nattklubb)


Jag & min kusin Ana igen. Mmm jag har gått upp ytterligare 4 kilo, grrr.




Min faster Vivian


Suzana, Jag & Therese

Kommentarer
Postat av: Coral

Ya podias haber escrito algo en español que no entiendo nadaaaa!!bueno si, lo del sms si lo he entendido.



BESITOOOOS(K)

2008-08-29 @ 19:08:43
Postat av: Jenny

Oj vilken resa du har haft! Vad häftigt att det klickade så bra med nya syrran! Klänningarna till tjejerna var jättefina ,verkligen!

Hoppas att allt är bra med dig

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback