Hemma igen!

Det gick ju rätt fort, skönt.
Nadja fick kissa och efter att dom tagit ett snabbt prov på kisset och det visade på vita blodkroppar i urinet så fick hon ta en sänka, men den va ok, så vi fick pencillin för urinvägsinfektion med oss och fick åka hem.
De skulle ta en odling på urinet men eftersom det tar tid så skulle dom höra av sig om det var något annat än urinvägsinfektion.  Blindtarmsinflammation kan ju också visa vita blodkroppar men det är jag nästan säker på att hon inte har.
Nadja har iallafall inte ont längre och det är ju skönt.

Tack till Therese som kunde ställa upp och passa Claudia så fort! Tur man har bra vänner =)

Nu till OT:
Det sket sig med lägenheten tyvärr men förhoppningsvis så dyker det upp nåt annat snart.

Förresten vad fan har hänt med utseendet på bloggen??  Jag skulle bara testa lite och så blev det så här, skit också.

Annars idag har vi varit hos tandläkaren, efter det åt vi lunch med Therese & Suzana i Sockenplan.
Sen hämtade jag lillebrorsan och körde honom och hans packning till mamma där han ska bo sista dagarna innan han flyttar till Sundsvall. Han ska bo i Sundsvall i 3 år och plugga till Brandman.
Vi åt middag hos mamma och när Nadja fick ont i magen åkte vi hem.
Claudia var så otroligt gullig mot sin storasyster när hon hade ont, klappade på henne och sa gulliga saker. När Nadja började gråta för att hon hade ont så började Claudia också gråta, sötnosen.

Vet ni vad sjukt..igår pratade jag med min pappa och fick veta att jag har en lillasyster som heter Coral, är 19 år och bor i Spanien. bra där, det var så dags att berätta det nu. Men ändå rätt coolt, jag har alltid velat ha en syster eftersom jag har 4 småbröder och så har jag en lillasyster, wow. Åker till Spanien nästa vecka och då kanske jag får träffa henne.

Nog för idag. Natti natt!


Ja dom sitter på bilen och "dansar"

Kommentarer
Postat av: Carlos

4 småbröder? Vart är det fjärde?.

2008-08-15 @ 10:41:05
Postat av: Noelia

LOL Alan såklart, glömde du honom?

Postat av: Lena

Usch o fy för att behöva åka till sjukan med barn, men va skönt att det inte va nå´n fara.

Grattis till nya syskonet. Själv har jag ju som bekant inga alls och skulle bli själaglad om nån talade om att det fanns en bror eller syster därute nånstans.



Kramar till er alla/Lena

2008-08-15 @ 15:53:58
Postat av: Coral

No entiendo nada de lo que pone pero las niñas son preciosas!!(K) Un besotee

2008-08-26 @ 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback