Ons 13 aug

Det blev ingen visning på lägenheten idag men vi skulle höras på fredag och då hoppas jag att jag kan få en bestämd dag när jag kan komma och titta.
Istället åkte vi till Kim och barnen och fikade, även Lina & Cas var där. Vi satt ute i parken i den härliga solen hela dagen. Vid 17-tiden tog jag mina tjejer och Casper och åkte hem till Lina och fixade lite middag medan Lina var ute på ärenden.
Efter lite Wii och efterrätt åkte barnen och jag hem.
Nu sover prinsessorna sedan länge och jag kollar på "So you think you can dande" och surfar lite.
Imorgon ska Nadja till tandläkaren i stan, vi ska faktiskt ta en promenad till tunnelbanan och åka kommunalt för en gångs skull. Betydligt billigare och faktiskt väldigt smidigt har jag kommit fram till efter att inte åkt T-bana på åratal.

Designen på bloggen behöver göras om och jag smörar återigen för Lina när det är dags för det ;)
Tur min kära vän inte är så svårflörtad =)

Förresten, jag har inte berättat att jag ska sluta röka ju. Japp måndagen den 18/8 börjar mitt nya rökfria liv!

Therese var lite sugen på att åka iväg över helgen och frågade om jag & barnen ville åka med så vi kollar lite vad som finns.
Kanske blir Gotland men verkar bli regnigt överallt, blää.


Lina


Kim


Vilja och Claudia som tycker att det är fint att bara springa i danskläder hela dagarna.


Alla barn utom Li som är på ridläger och mkt saknad.


Claudia & Casper


En mycket koncentrerad Claudia

Kommentarer
Postat av: Jenny

tjena!

Det är Dannes syrra som gifter sig den 6 september så det är inte långt kvar...

Det låter mysigt med Gotland.

Ha det så bra

Kram

Postat av: Lina

Mysigt i solen? Ha ha ha jag ser ut att frysa som en tok juhe skratt. Minns inte ens att du fotade där ute ;-)

2008-08-14 @ 20:36:30
Postat av: Coral

Que guapa es!! no me cansare de decirlo

2008-08-26 @ 14:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback