PS. I LOVE YOU!


Urk och fy säger jag bara. Blev ruggigt påverkad av filmen, låg i sängen och bölade till kl 05 typ.
När jag väl somnat drömde jag självklart ännu mer sorgliga saker (som jag inte vill skriva om här).
Börjar jag kanske vakna ur min mardröm och inse mitt misstag? Tiden lär utvisa det iallafall.
Varför skriver jag det här igentligen, är väl ändå ingen som fattar. Antar att jag behövde skriva av mig lite.
Blä blä blä livet är inge kul just nu, deppigt =(
Och inte blir det bättre av att veta att jag inte kommer att träffa barnen på över en vecka.

PS. I Love you!

Kommentarer
Postat av: Hannah K

USCH o jag som tänkte se den igår, men blev inte så jag tänkte det idag. MEN nu vågar jag inte tror jag....eller vad säger du? Ring om du vill prata! Puss

2008-08-18 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback