Tisdag 12:e Aug

Nu har jag äntligen tjejerna hos mig igen...som jag har saknat dom. Igår var vi bara hemma och mös, på kvällen kom Therese på middag.
Imorse direkt efter frukosten åkte vi och hämta Shayne & Tiffany, Jasmine behövde fixa med några grejjer så vi fick vara barnvakt.
Vi gick till parken några timmar och när vi kom tillbaka bjöd Jasmine på lunch.
Efter lite lek där åkte vi och hälsade på Lina & Cas, även där blev vi bjudna på middag och tårta, inte fy skam =)
Vi åkte hem tidigt eftersom det nu är dags att komma in i lite rutiner igen, det har ju varit väldigt sena kvällar för tjejerna i sommar men skola/dagis börjar på måndag så då är det bums i säng kl 20. Mjukstartar med 21 denna vecka.
Imorgon (förhoppningsvis) ska jag kolla på en trea i Hägersten, hoppas att den faller oss i smaken och att vi isåfall får den.
Vore helt underbart, har bott i andra hand alldeles för länge nu och trivs inte alls. Tänk att få fixa och ha sig i en egen lägenhet, *drömmer mig bort*. Så håll tummarna! =)
Annars har jag flängt en del sista tiden känns det som, umgåts med vänner bl.a.

Här är en"liten" bilddagbok från sista tiden. (Måste bli bättre på att blogga oftare men nu är det ju snart höst och mer tid för bloggning kommer)

Förra lördagen på Pride paraden med barnen, Anna & Katta:


Claudia fick en ros


Tänk att det "snöade"








Kicki och jag i Västerås:


Vi hälsade på Kickis bror + fru som fått bebis. Lite senare åkte vi och hälsade på Kickis föräldrar.


Fika med Kickis kompis Andreas (hette han så?)


I bilen i väntan på att turneringen i Västerås ska börja. Vi sjöng och larvade oss till Lars Winnerbäck (nöten)



Grillkväll hos Jonas & Suzana:


Eric, Micke & Jonas testar sina färdigheter inför deras överlevnads helg ute i skogen i helgen.


Lite Dart blev det, här är Eric, Jonas & Therese


Therese, Stella, Victor & Suzana


Proffset, ja alla kan väl lista ut att det var jag som vann va?


Den här killen var sämst, moahaha ;)


Ett inringat N som i Noelia the winner!



Besök från Alingsås.
Emmy kom med 5 kompisar och hälsade på, mkt trevligt :)




Antonia ( Emmys lillasyster) är födelsedagsbarnet som här öppnar paket.


Man kunde tro att dom skulle flytta hit.


Middagsdags ute


Jag


Lars Winnerbäck konsert, gryyyyymt bra!


Vi åt middag på Indisk restaurang innan, det här är Anna


Stella & Linda


Anna, Linda & Stella


Lovely Lars W




Folk som letar efter sina paraplyn som dom fick lämna innan man gick in. Det här är ingenting fanns hur många som helst, hur orkar folk leta?



I söndags var Anna & Jag hos hennes bror och kollade på när dom skulle koka kräftor. Hela 44 kg kräftor hade dom fiskat upp. Sick


Kommentarer
Postat av: Kicki

Neeej Robban ju..! :)

2008-08-13 @ 04:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback