Tråk Söndag

Blää tråkigt väder känns verkligen som att hösten är här nu. Å andra sidan är det perfekt väder för att hålla sig inomhus och tvätta m.m som jag gör nu.
Barnen kollar film och spelar spel. Casper är här på besök.
Vi ska äta lite pannkakor och sen tror jag vi åker hem till Lina.
Nadjas magont och infektion gick över så fort hon fick i sig antibiotikan, skönt. Nu är det bara 2 dagar kvar till skol och dagisstart och dagen då jag egentligen ska sluta röka men eftersom jag åker till Spanien samma dag som jag skulle sluta röka så skjuter jag upp det tills jag kommer hem.
Blir svårt att sluta röka utomlands annars.
Therese & Susanna följer med till Spanien, riktigt skoj att jag fick med mig dom, ska bli härligt med en sista veckas sol innan allvaret börjar på riktigt. Och så ska det bli trevligt att träffa släkten det var fem år sedan jag var i Spanien och hälsade på.

Igår var vi hos Kim & tjejerna och åt kräftor, mums. Barnen älskar också kräftor, så söta när dom skalar. Tyvärr fotade jag inte =(
Imorgon åker flickorna till Sacha, kommer att sakna mina små prinsessor.

Måste springa till tvättstugan nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback