Hos familjen Kullberg..

Efter att jag hämtat barnen idag tänkte jag att vi kunde åka lite skridskor men hittade inte nånstans där det var öppet för allmänheten, men kollade upp lite tider så vi gör ett nytt försök imorgon istället.
Åkte istället hem till Kim, Fredrik och barnen om umgicks lite med dom, lika trevligt som vanligt.
Åhhh nu är det snart jullov, Nadja har skolavslutning imorgon och jag på fredag. Tänkte att tjejerna skulle få vara lediga på fredag och följa med på min avslutning. Fy fan vad skönt det ska bli att vara lediga i nästan tre veckor. Coral kommer om 9 dagar också, spännande!


Fredrik i ett nötskal. 20% Drygare än Yes var det va??


Sidney o Kimpa


Nadja, Sidney och Li


Claudia & Vilja


Casper & Tyra


Gostjejer Vilja & Claudia

Skulle köpa julklappar igår, gick ju bra...eller inte! Blev dom här till mig själv istället.


Gud vad jag tycker om skor! Har ju redan en massa pumps men man kan ju inte få för mkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback