Lucia

Idag var det Lucia i skolan och på dagis, tyvärr kunde jag bara se Nadjas eftersom båda flickorna hade samma tid (kl 08 imorse)
Sacha hann gå på Claudias och sen komma med Claudia till Nadjas så han har nog fler bilder. Lägger in vartefter isåfall.
Håller på att tvätta, så fort jag är färdig åker jag till LG & Sofia och käkar middag, LG bjuder på en stänkare som han säger, man blir tydligen gladare då :)
Imorrn blir det Pafs pokerkryssning ska bli skoj, längtat som fan. Tänkte att jag och Lena skulle splitta HU så aaaakta er där ute!

Bilder och videoklipp från idag :





Fint!


Min fina tjej


Min lilla tomteflicka


Jag & Claudia

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA.... hjälpte den då? Blev du gladare av stänkaren?? Kram /Sofia

2008-12-12 @ 21:31:20
Postat av: Jenny

Vad kul,så nu är min dotter en You-tube-kändis L! jag satt jätte dåligt till så jag fick inte en enda bra bild på M. Tyckte att det var jättefint! Hoppas att det går bra på kryssningen!Håller tummarna

kram

Postat av: Jonas

Sötisar! Synd att vi inte kunde vara där.. Hoppas allt är bra. Kramkram

2008-12-15 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback