Tisdag 2:a dec

Sitter i skolan och av någon anledning håller jag på med allt annnat utom det jag egentligen borde göra. Ligger efter som fan efter att ha varit hemma med en sjuk Nadja i över en vecka ( Sacha var hemma andra veckan). Hon har varit jätte dålig men nu mår hon mycket bättre och är tillbaka i skolan.
Jag försöker jobba igen allt det som jag missat, går helt ok men får nog sitta hela veckan och plugga hemma när barnen sover. Imorgon har jag ett jobbigt Eng test. Plugg plugg.
Annars mår jag bra just nu, igår kom sessorna, riktigt mysigt. Vi julfixade lite hemma sen kom Lina och Casper på en liten fika.
I söndags var jag på middag hemma hos Lina, kolla in sköna bilder i hennes blogg där bl.a Sidney 5 månader spyr mig rakt i ansiktet efter lite lek. Han är ju bara för go, vet inte varför men jag får aldrig ta med mig honom hem, hans syrror vakar över honom som små hökar.
Vill haaa!

Sitter som sagt i skolan så det blir inga bilder just nu, kanske ikväll.

Linas blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback