Datorjakt...

Måste ha en ny dator, min kära Vaio har svikit mig. Den brummar och låter som fan, blir varm direkt , är waaay för tung för att resa med och nu har skärmen sagt ifrån. Lossnat skruvar så att skärmen knappt står upp.
Så här dålig kvalite på en laptop har jag aldrig haft, och denna är den dyraste av alla jag ägt.
Så nu blir det en mindre, lättare, som inte låter och förhoppningsvis rätt billig.
Några tips? Helst skulle jag vilja ha en joooosa ;)

Ska iväg till Sickla med Lina & Cas och se om vi hittar något där.

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tipsade på Linas blogg oxå........... bärbar LG, superbra.Rolle gav 9000:- för sin, o den har allt han behöver(o lite til)

2008-02-29 @ 12:09:20
Postat av: Noelia

Tack Lena! Men det fick bli en lite billigare den här gången.
Fast jag var bra sugen på den rosa LG:n.

Postat av: Lisa

Ja, den rosa LGn 15,4" är riiiktigt fin faktiskt, med vitt tangentbord.. Tyvärr tror jag den är slut på de flesta ställen, då du behöver inte vara ledsen nollis ;)
Din nya ser bra ut den med! :)

2008-03-02 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback