YES!

Idag är en bra dag!
Hämtade mina älsklingar idag och åkte sedan och mötte upp Lina & Cas i Skärholmen. Vi käkade middag och shoppade lite.
Nadja har fått stuprörsjeans fnatt, hon är helt otrolig alltså,  började nästan gråta för att de jeans jag tyckte hon skulle ha inte satt tillräckligt tight. Ungen är bara 9 år, vart ska detta sluta?

Claudia är tvärtom, hon HATAR jeans, det ska vara mjukt och skönt, så för henne blev det lite mjukisbyxor istället.

Fått många trevliga jobb samtal idag. bl.a ska jag nästa vecka åka till Köpenhamn  och hjälpa Lina att rapportera från EPT:n.
Ska bli så himla kul, precis vad jag behöver just nu.
Tack Lina!
Sen ska jag på en arbetsintervju på ons, hoppas verkligen att jag får jobbet. De har en 20h och en 30h tjänst, jag är mycket intresserad av 30h tjänsten men 20h får duga också om jag nu skulle få jobbet. Det är tydligen många som ska intervjuas, nervöst.

Nu ligger mina små och sussar, Claudia är sjuk och har feber som hon haft sedan i lördags, så imorgon får hon vara hemma och gosa med mig.

Denna vecka ska jag försöka att bara njuta av mina barn och ta det lugnt, jag mår inte så bra och har extremt dåligt samvete hela tiden. Skulle nog behöva gå i terapi tror jag.

Nu blir det lite grind.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt med Köpenhamn! Låter riktigt roligt.

Hoppas att arbetsintervjun har gått bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback