Äntligen (OBS! Mycket bilder)

Så nu ska jag ta mig tid och uppdatera lite.
Det blir en bildblogg såklart eftersom det är så enkelt  :-)

SKARA SOMMARLAND:


Första stoppet med 6 barn blev Mc Donalds


Framme och fått upp tältet, det var ingen lek kan jag lova




Sovrum nr 1 i tältet


Sovrum nr 2


Nettans fullpackade bil


Alla barn


På väg till sommarlandet


Söta tjejer, Claudia & Tiffany


Nadja ser lite galen ut


Showdags, alla barnen & jag


Bilder från showen ( Klicka på bilden för att få den större)


Nadja kommer farande


Claudia har bilproblem


Krock... tur Claudia har en schysst storasyster som kan hjälpa


Klara...färdiga...gå!  Nick & Nadja


Nadja


Claudia & Nadja


Nadja gör en volt på studsmattan


Min fina Nadja


Trötta tjejer


Claudia vågade till slut hoppa studsmatta


På väg hem....inga glada barn här inte



JOCKE & ERIKAS BRÖLLOP SAMT EMILS DOP:


Erika & hennes pappa


Blivande makarna & Nicos som bestman




Emil döps


Storebror Rasmus får hjälpa till att tända dopljuset


Risattack


Sååååå fin!


Flickorna & jag


Sacha, Nicos & Nicos




Erika berättar om dagen när hon friade till Jocke


Trötta tjejer Nadja & Thea



GOTT & BLANDAT:


Nyvakna tjejer


Mycket sol & bad har det blivit. Det här är på Ingarö


Hannah & Jag hade en underbar helg, med sol, massa god mat och party


Katta, Carina & Jag




Fy fan säger jag bara


Jag posar tydligen... men ser lite arg ut, hmm

Kommentarer
Postat av: Carlos

Gullpluttar!

2008-08-01 @ 02:14:41
Postat av: Anonym

Me encanta la que salis las tres juntas de boda, salis las 3 preciosas.Jag älskar dig <3

2008-08-26 @ 14:21:23
Postat av: Coral

la de arriba soy yo, se me olvido poner nombre jeje

2008-08-26 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback