Sommaren här?

Kan det vara så att sommaren är här på riktigt nu? Hoppas verkligen det.
Så fort solen tittar fram och det är varmt är vi på flatenbadet eller vid poolen.
Idag var det sjukt fint väder och barnen och jag var nere på Hägerstensbadet.
Claudia har lärt sig att simma med "puffar" nu,  tidigare har hon varit livrädd för att släppa mig i vattnet men idag simmade hon runt i poolen helt själv, jätteskönt att hon kommit över rädslan, den lilla badkrukan.
Hon var så stolt så.
Efter poolen blev det hem och laga en pastasallad (fan vad gott det är med pastasallad när det är så varmt) och sen över till Kim, Fredrik och deras fyra barn, varav den senaste bara 1 dag gammal. Ååååh han var ju för gosig alltså.
Åkte hemifrån dom vid 22:30 och fick med mig två extra barn på köpet. Li & Tyra (som är i Claudias & Nadjas ålder) följde med och lekte lite, sen slocknade alla kl 23:30. Nu ligger det alltså två barn i varje säng så jag får ta soffan inatt =)


Klara...färdiga...


GÅ!




Haha Nadja




Gosungar!


Skedde en olycka i poolen idag. Nån som hade bajsat och nån annan som trampat i det så alla fick gå ur och poolen fick rengöras... fan vad vidrigt... vem fan bajsar i poolen? Bläää!!


Suddig mobilbild tyvärr, hade glömt kameran hemma. Men här fick iallafall mina tjejer och jag gosa lite med lille Sidney 1 dag gammal.

Nä nu är det sova som gäller... man vet ju faktiskt aldrig när tjejerna behagar att vakna imorgon.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback