Fredag 2 maj

Bilder säger mer en tusen ord sägs det ju ,så ni får se vad som hänt i mitt liv den sista tiden i bilder.

image637
Picknick på tanto

image638
Nadja & Micke spelar lite fotboll

image639
Carina & Therese

image640
Jag

image641
Claudia

image642
Susanna och Jonas med syskonbarnen

image643
Erik, Martin & Jonas

image644
Efter picknicken blev det utgång, Peter och Jonas rockar loss.

Det här var den roligaste dagen jag haft på länge. Lina dök upp en stund på picknicken och följde sedan med ut med alla mina galna men ack så underbara vänner.
Tyvärr  var denna den enda bilden från kvällen.

image645
Nadja i en bebis gunga i parken här utanför.

image646
Nadjas fina sandslott

image647
Hos Kim och Fredik var vi i söndags och grillade. Barnen begravde 3 st humlor.

image648
Frerik grillar

image649
Trötta barn kollar på tv efter maten...

image650
Men Claudia vill fortsätta leka

image651
Jag och Lina är som ett gift par, vi har umgåts en hel del sista tiden, både med och utan barn.
Och ja jag somnar fortfarande varje gång vi försöker se en film.

Annars har jag väl inte gjort så mkt denna vecka, jobbat en del och umgåts med kompisar.
Ikväll ska jag nog förbi sviten social club en sväng och imorgon blir det jobb.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback