Måndag 5 maj

Idag har jag hämtat barnen, underbart att ha dom hos mig igen. Lina bjöd oss på middag på Heron City och sedan åkte vi hem till Lina & Cas och spelade lite Wii.
Nu sitter jag här och lägger in bilder på FB och bloggar lite, prinsessorna sover sedan länge.

Här är två st videon när barnen spelar wii:





Picture time!

image653
Jag & Lina fick också spela lite

image654
Nadja & Casper


Fredag 2 maj.

I Fredags var jag en sväng på sviten och spelade en liten gryta sen gick vi ut ett gäng, vi hade grymt kul och dansade som tokar allihop.

image655
Carro & Kicki

image656
Gabriel & Kicki

image657
Jag & Noah

image658
Jag, Noah & Matias

image659
Carro

image660
Kicki, Gabriel, Noah & Carro släpper loss


Söndag 4 maj
Igår var vi på The Bishops Arms och på Hjärtats Bar och firade Micke lite.
Mkt trevligt, Jonas, jonas mamma, jonas pappa och en massa andra spelade och sjöng vilket dom gör första söndagen i varje månad på The Bishops Arms.

image661

image662

image663
Micke ville också lira lite och lånade Jonas mammas instrument som jag inte alls har någon aning om vad det är.

image664
Jonas

image665
Alla vi

image666
Sen gick vi till Hjärtats Bar där Micke fick ett helt bord med okända människor att resa sig och sjunga
för honom. Micke är världens skönaste människa för er som inte redan vet det.

image667
Micke håller ett sjukt rolig tal för okända människor

image668
Och så tar vi om det igen

image669
Stolt Micke och Stella

image670
Peter & Stella.

Therese vi saknade dig ska du veta! Puss på dig, hoppas du har det bra och kom hem snart!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Mera utgång!!!!!! Så jävla roligt!

2008-05-06 @ 16:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback