Mors dag..

Först och främst vill jag passa på och gratta alla mammor därute.
Sen ska jag berätta om mina söta döttrar som väckte mig med frukost på sängen och presenter i morse.
Så gulligt!
Jag fick massa fina teckningar med söta texter, en grön klänning och strumpor, hihi.
Sedan åkte vi ut till Sofia & Co på Lagnö, massa lek, sol och god mat.

image720

image721

image725


KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT FÖRSTORA

image739
Claudia på Lagnö

image740
Dags och grilla marsmallows



Här är lite bilder från resten av veckan.

image731
Stora tjejen är så stolt över att kunna gå ner till affären helt själv när glömska mamman har glömt något.
Mamma är också stolt, om inte annat är det väldigt skönt =)



image732
Stella & Sofia i fredags

image733
Stella & Suzana

image734
Vesna & Stella e kramiga

image735

image736
Jag & Sofia


Igår var Therese hos oss och kollade på Eurovision.
Barnen lekte frisörer på henne.

image737

image738

Kommentarer
Postat av: therese

haha..jag tror de ska satsa på nån annan karriär ;)

2008-06-01 @ 23:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback