Nadjas födelsedag

Hämtade barnen lite tidigare igår och åkte till Heron City och mötte upp Sacha.
Det blev lite lek i barnhuset och Pizza Hut.
Nadja ville att pappa skulle vara med när hon öppnade sina presenter, så det blev presentöppning i bilen =)
Jag skriver inte vad hon fick för jag tror hon vill blogga om det själv men hon var glad över sina presenter iallafall.
Claudia är ledig med mig idag, ska jobba hemma 3 timmar och sedan ska Claudia och jag ta en liten cykeltur i det fina vädret.
Ikväll blir det Gröna Lund, bara hoppas att vädret håller i sig.

image673
På Heron City

image674
I Bilen

image675
Claudia kan skriva sitt namn =)

image676
Nadja & Pappa

image677
Nadja & Jag

image678
Nadja äter glass

image679
Lillasyster yster likaså

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hallå tjejen
Long time verkligen . Jösses vad tjejerna har blivit stora . Härligt att se att allt är bra med er .

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback