DEPP DEPP DEPP!!!

Livet är hårt just nu JÄVLIGT hårt. Kan inte sluta gråta, mår piss.
Just nu vill jag bara gräva ner mig.
Tur att jag har så många fina människor runt mig som pratar vett i mig. Tack för det tjejer och killar!
Återkommer förhoppningsvis snart som en gladare och piggare människa för det här funkar inte. Ingen livsglädje ingen ork till nånting, nu har det gått för långt måste ha hjälp.
Och förhoppningsvis kommer jag tillbaka med en ny design till bloggen, eller hur världens bästa Bella? ;)
Hej så länge!

Edit: Bella har fixat lite, inte klart än, men 100 ggr bättre än innan.


Kommentarer
Postat av: Coral

No estes mal, si necesitas algo ya sabes ;) Te quiero!

2008-11-11 @ 00:26:23
Postat av: Gia

Men söta, har det hänt något nu, eller är det allt som hänt under vinter och vår som kommer ikapp? Vi ses på lördag, då ska du få en JÄTTEkram. ÅÅÅ vad det ska bli mysigt!!

Postat av: Jenny

KRAAAAAM på dig! Vet ju inte exakt vad det handlar om men hoppas att det ordnar till sig,och det gör det ju oftast! Kom ihåg att mitt i allt skit så har du ju iallafall 2 helt underbara prinsessor som kan lysa upp din vardag! Mich gick hem med N i måndags och hon berättade hela kvällen om hur söt lilla C är L

Som sagt KRAAAAM PÅ DIG!

2008-11-12 @ 18:07:25
URL: http://wagen.blogg.se/
Postat av: Jannicke

Opp med haka lille venn, som vi sier på norsk;) Håper hva enn det måtte være løser seg til det beste...Det fortjener du <3



Du, jeg og L får ta en jentekveld neste gang jeg er i Sthlm!



Stoooooooooooooor Klem

2008-11-14 @ 20:48:46
Postat av: Noelia

Tack tjejer!!

Kram

2008-11-15 @ 12:00:41
URL: http://nollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback