Helg!

Så trååååkigt att blogga när sidan ser ut så här. Hatar utseendet. Blogg.se har skitfula mallar och jag kan ingenting om html.
Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka på bio med barnen. Linda var här med Theo och Felicia för hon skulle hälsa på Jenny som fått en liten Leon och fick inte ta med barnen. Hon kommer och hämtar barnen vid 14 och sen kanske hon följer med oss till Heron City.
Veckan som gick var hemsk, har varit jätte nere och gråtit i 3 dagar, det är lite bättre nu iallafall.
Igår var Casper och Lina här och käkade med oss.
Måste skynda mig lite nu men bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Bella

Tänker på dej gumman. Vad det än är... Kom ihåg att sånna känslor är bara känslor, det är inte vem du är.



Jag hoppas solen lyser på dej snart igen.



Tusen pussar och styrke kramar/B.

Postat av: Bella

förresten, jag kan hjälpa dej med blogg designen om du vill?



adda mej på msn, [email protected]



Puss igen <3

2008-11-08 @ 14:58:43
URL: http://isabel82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback