Sådär...

Idag hämtade jag barnen, uuuunderbart fan vad jag saknat dom. Vi åkte till frissan när jag hämtat dom eftersom båda ville klippa sig. Så nu är båda mina tjejer KORThåriga buhuuuu, men jättefina ändå.
Kim, Fredrik och barnen var förbi och åt med oss. Det är helt perfekt att dom bor så nära oss och att deras flickor är i samma ålder som mina.

Nu kommer det bilder:


Sacha var här förra söndagen då det var farsdag och fick lite presenter av barnen






I onsdags var jag hemma hos Anna på middag och sedan gick vi alla på en föreläsning om jämställdhet, den var inte så bra, tog inte upp så mkt som man inte redan visste.
Men det var iallafall trevligt att träffa brudarna som jag inte träffat på väldigt länge.


I fredags kom Therese, Micke, Jonas o Suzana förbi.


Gia, Åsa och Kicki. Åsa lärde oss data Okunniga en hel del, iallafall lärde jag mig nåt nytt.
Det var länge sedan jag hade en sån trevlig kväll, vilka underbara kvinnor med massa vettigt innanför pannbenet.
Dom fick mig att må bra :) Det var en salig blandning på åldern mellan oss, yngst var 23 och äldst 52, rätt coolt tycker jag.


Jag presenterade Lena för Mr Breezer, hon föll pladask.


Gia har brutit svanskotan så hon fick ligga...


Men hon var lika glad för det :o)


Intressant snack


Den här fina presenten hade tjejerna med sig till mig. TACK! :o)


Senare när alla hade åkt hem så åkte jag och Kicki vidare till en fest där Annelie, Linda och Linda var på, Har inte träffat Annelie och Linda på flera år så det var verkligen kul, dock var festen inte så kul så jag och Kicki drog vidare till Patricia.


Jag och Annelie, nostalgi, Annelie var min absoluta bästa kompis för ca 10 år sedan men vi har tappat kontakten tyvärr.


Korthårig Nadja med lugg, fast syns inte så bra här..


Och en korthårig Claudia

Nu ska det packas ryggsäckar, Nadja har gympa i skolan imorgon och Claudia ska på utflykt och ha matsäck med sig, fast den lagar jag ju inte förns imorgon bitti. Sen har Claudia dans efter dagis imorgon.
Sovdags efter det. Mina prinssesor sover så sött, funderar på att flytta över dom till min säng, har saknat dom så himla mkt vill ha dom nära :o)
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Bella

jag älskar när du bloggar :)

Postat av: Gia

Tack för senast! Vi hade det verkligen hur bra som helst. Kramar i massor,

Gia

2008-11-19 @ 13:39:30
URL: http://metrobloggen.se/catfight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback