Tack Kim!

Imorse när Kim ringde mig strax innan kl 09 tyckte jag hon var världens hemskaste person, men nu tackar jag henne.
Hon tvingade mig upp i sängen och gick inte på en enda av mina ursäkter för att inte följa med henne och träna.
Men Kim jag somnade typ kl 03 inatt, det gjorde jag med sa hon, men jag har inte hunnit köpa träningskläder juuu, du HAR träningskläder sa hon. Kim var inte så lättlurad. Så det var bara att pallra sig upp.
Men fy fan vad skönt det var efteråt och vad nöjd man känner sig. Det var alltså första men absolut INTE sista gången jag går in i ett gym. Nu jävlar ska det bli träning. Beach 2009 here I come ;)

Ikväll kommer, Lena, Gia, Kicki och Åsa hit och äter middag, det ska bli riktigt trevligt.

Annars då, jo det är väl bättre, väldigt mkt upp och ner i humör. Ser dock ljust ut, jag verkar ha fått in en fot på ett ställe där jag förhoppningsvis kan få hjälp att bearbeta allt skit som hänt sista tiden och annat. Hoppas det går fort bara, börjar verkligen inse hur mkt jag behöver det.

Imorgon tänkte jag lägga in en bildblogg. Jag tycker det är så roligt och gå tillbaka och titta och minnas speciellt som jag har världens sämsta minne. Eller kanske har jag blivit så bra på att förtränga saker genom tiden att jag knappt minns positiva saker som hänt också.
Svammel svammel.

Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Gia

Vi hade verkligen hur trevligt som helst!

Postat av: Noelia

Ja verkligen! Tack för en super trevlig kväll.

Riktigt schysst att ha lite kloka människor runt sig :)

Kom snart igen!

Kram

2008-11-17 @ 01:00:42
URL: http://nollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback