Gäsp!

Vad gör jag vaken egentligen? Ska upp och ha tvättid kl 07, det blir det nog inget med.
Barnen hade varsin kompis här idag, så jag passade på att sy gardiner medan dom underhöll varandra.
Börjar sakta men säkert se ut som ett hem här, eller sakta o sakta, det var ju faktiskt bara 9 dagar sedan jag (och barnen varannan vecka)  flyttade hit.
Väggarna är lite tomma men kan ju inte ta allt på en gång.

Den här veckan har varit rätt soft, haft studiedagar ons-fre så Claudia har fått vara ledig från dagis med mig, mysigt. Sånt lyx kan vi ju inte välja längre när jag pluggar.
Studiedagar var det just ja, massa arbeten som ska vara inlämnade på måndag som vi fick jobba hemma med, får köra på imorgon kväll och på söndag kväll eftersom jag inte använt mina studiedagar till att plugga, dom har gått åt på Ikea bl.a.

Imorrn får vi besök i form av Lina & Casper samt familjen Taikon (Linas påhitt), familjen Taikon består av mamma Kim, pappa Fredrik och barnen Li, Tyra, Vilja och Sidney.

Bilder kommer säkert imorrn.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback