Glad men trött

Igår frågade min lärare mig om jag ville byta till 2 :an efter höslovet. Blev jätteglad eftersom det innebär att jag bara behöver plugga tre terminer till plus den här som snart är slut  på folkhögskolan istället för fem till. Helt underbart!
Så efter höstlovet byter jag klass, känns samtidigt trist att behöva lämna klasskamraterna eftersom jag trivs så bra, men jag kommer ju träffa dom ändå.
Den andra roliga nyheten är att Coral min syster kommer hit över nyår, troligtvis den 30 dec-8 jan, weee ska bli kul!
Barnen längtar efter att få träffa henne.

Annars händer det inte mycket förutom skola och aktiviteter. Helgen är helt full som vanligt.
Bio med barnen på fredag, vi ska se High School Musical 3, på lördag är det pyssel på dagis och på söndag är det simhopps tävling för Nadja, kl 07:30 ska vi vara i södertälje, hur mår dom som anordnar tävlingarna egentligen?
Ingen sovmorgon på hela veckan och helgen, men nästa vecka är det ju höslov och då ska jag minnsann passa på att dra mig på morgnarna.

Nu ska jag fika och kolla klart på "världens härligaste män" på femman.


Kommentarer
Postat av: Dafe

Hej Noelia! Det var inte igår. :-) Vilka stora och fina tjejer du har nu. Vart har du flyttat nånstans? nyfiken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback