Halloween party och Bio

Idag var det Halloween party i skolan och vi spenderade halva morgonen med sminkning och sånt, Nadja blev jättenöjd :)
Efter skola och dagis åkte vi till Heron city för att gå på bio. Käkade på pizza hut innan, det är sista gången jag äter något annat än pizza där, fick en skit äcklig kalkon sallad, gnällde och fick en ännu äckligare räksallad istället.
Men barnen var iallafall nöjda med maten :)
Filmen var bra tyckte barnen och alla andra småtjejer på bion som satt och åhhhhade sig :o)
Helt ok barnfilm tycker jag.

Åh det här lovet kunde inte kommit lägligare, jag är fullkomligt slut. Ska vila, vila och åter vila.
Hej så länge!


Nadja

Ja det är faktiskt min söta dotter fast det inte syns..


Claudia & Nadja

Kommentarer
Postat av: Jenny

wow vad bra hon blev. Mich vill också se den filmen.hon är ju helt såld på allt som har med HSM att göra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback