Så här ser det ut just nu.

Ja så här ser det ut i lägenheten just nu, fortfarande tomt på väggar och sånt och massa saker som jag behöver/vill ha som t.ex en LCD tv, diverse möbler, nya kökstolar, ny soffa, diskmaskin och MYCKET mer men det får jag ta lite i taget, kan ju inte få allt på en gång, det blir dyrt och jävligt tråkigt.
Men med tanke på att jag flyttade hit för bara två veckor sedan så ser det ju hyffsat ut.
Har skickat iväg lite fina bilder bl.a några jättefina på barnen som Sacha skickade till mig igår för framkallning och förstoring som jag tänkte göra nåt kul med.
Någon som har något tips på en avskärmning? Som ni kanske ser så har jag min säng i v-rummet, troligtvis kommer jag att sätta som en panelgardin eller en möbel för att skärma av men det kanske finns någon där ute som sitter på en jätte bra idè eller lite tips??  Syns det att rött & vitt är min favvofärg?
OBS! Lägg märke till de fina gardinerna som jag sytt alldeles själv *stolt*  ;o)


Ena hörnet av V-rummet


V-rum


Andra hörnet av V-rummet


V-rum


V-rum


V-rummet igen


Barnens sovrum


Barnens rum


Köket


Köket igen med mina fina verk ;o) (Tavlan & gardinerna)


Andra sidan av köket


Hallen


Hallen igen, har inte riktigt kommit på hur jag ska göra för att få det snyggt,
men det kommer nog.


Hallen


Hallen


Bra förvaring i hallen


Badrum


Badrummet från andra sidan

Kommentarer
Postat av: PeppeNorrland

Sedärja, du har ju snickrat till det riktigt fint...bra jobbat! :)

2008-10-15 @ 17:32:30
Postat av: Gia

Det där kommer att bli kanon. Du jag har faktiskt en idé...

Istället för att ha sängen som den står, så kan du köpa ett slags sängben som gör att man kan fälla upp sängen mot väggen. Du får mer golvyta, och du kan sy ett snyggt överdrag - ungefär som en tehuva - och hänga på. Du behöver inte ta bort madrass eller så, man sätter bara fast resår, ungefär som i en resväska i sänggavlarna, och knäpper ihop. Ta tagi sängen och fäll upp. Mycket bra funktion. Jag har sådana ben som du kan få köpa billigt.

2008-10-16 @ 09:14:14
Postat av: Gia

Förtydligande; man fäller upp den på längden inte på höjden.

2008-10-16 @ 09:15:41
Postat av: Noelia

Hej Gia!

Låter som en skitbra idè, du kan väl visa mig hur du menar när du kommer och hälsar på mig? Ja för en fågel viskade visst att du kommer till Sthlm nästa månad :) Ta med dig benen så köper jag dom.

Är det svårt att sätta fast dom då?

Kram

Postat av: Emily

Skitfint! Vi har samma mattor och i princip samma tv-bänk så inte konstigt att jag tycker det iofs ;). Hoppas ni trivs!

2008-10-23 @ 13:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback