Fullt upp!

Det är ungefär det jag har att säga.
Bloggen är min sista prioritering och jag har fullt upp med annat, när det lugnat ner sig så kanske jag blir lite mer aktiv.
Går numera upp kl 06:30 varje morgon och slocknar runt kl 23. Tar oss en timme till barnens skola och dagis och sen ska jag tillbaka till min skola.
Älskar att ha rutiner och känna att jag gör något av dagarna. Men SHIT vad trött jag är ständigt, inga sena nätter längre.
Den 1 okt flyttar vi in i nya lägenheten, ska bli underbart att få nåt eget, har bott i andrahand alldeles för länge nu.
Lägenheten är nyrenoverad och jättefin, bilder kommer när vi fått iordning. Åh vad jag längtar!

Idag har vi varit på sydpoolen och badat och efter det hade Nadja simhoppsträning. Man blir ju så trött av att bada också, Claudia slocknade i bilen vid 19:45 och Nadja i sängen kl 20:15. Mamma (Jag) somnar nog snart också.

Skolan går bra, har  fått göra två prov, ett i Matte och ett i Eng för att se vilken grupp jag ska tillhöra, gick tydligen bra eftersom jag hamnade i bästa Engelska gruppen och näst bästa Matte gruppen ( finns tre av varje).
Jag kanske klarar av det här med att plugga ändå. Har alltid sagt att jag aldrig skulle palla är ingen pluggmänniska direkt. Men jag SKA klara det!

Det var lite för den här gången.
Vi mår bra iallafall om det var någon som undrade ;)
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag beundrar dej så som orkar hålla igång som du gör. Kul med ny lägenhet oxå :) Grattis!!

Kämpa på, allt kommer belöna sej i slut ändan.



Pussar och Kramar så länge <3 /B.

Postat av: Hannah K

Du e jätte duktig gums! Vart ligger lägenheten? Grattis till den! Puss!

2008-09-12 @ 19:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback