Lördag 27 okt

Nä nu var det länge sen igen. Livet rullar på här, plugg och sånt går fin fint.
Börjar vänja mig vid tidiga kvällar och tidiga mornar och det är skönt med rutiner.
I morse gick vi upp tidigt för att åka ut till Claudias dagis och ta dagisfoto men i sista sekund när vi redan var på väg fick vi veta att fotografen blivit sjuk, så vi tog en sväng förbi en "barnloppis" i Salem istället. Den var riktigt bra vi fick med oss en del leksaker och böcker hem och billigt var det. Perfekt att man kan köpa sånt som annars är rätt dyrt, fräscht var det också.
Efter loppisen åkte jag med barnen till Skärholmens Centrum och skulle bara springa in till apoteket men det blev en 5 timmars visit istället. Dom hade massa roliga aktiviteter där.
Barnen fick ansiktsmålning, en fläta i håret samt nån liten nagelkonst på två naglar. Jag fick en ansiktsbehandling.
Efter det åt vi lunch i skärholmen, Sacha kom förbi och umgicks med oss en stund.
Vi hittade varsitt par schyssta vinterkängor till barnen från Viking som det var rea på från 800:- till 590:- och 390:-, jag tycker att Viking och Ecco har dom bästa Goretex skorna för barn, brukar alltid köpa dom så det var ju trevligt att det var rea :)

När vi kom hem satte sig barnen och måla med deras nya målarfärger medans jag lagade mat. Dom hann även vända upp och ner på lägenheten genom att bygga en koja med stolar och filtar.  Efter middagen satte vi oss framför tvn och käkade godis och hade det mysigt. Flickorna slocknade innan kl 22.

Det börjar närma sig flytt nu, weee! Om jag har tur får jag börja flytta redan på måndag, hoppas hoppas hoppas!
Veckan som kommer blir galet fullspäckad vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt men det löser sig nog.
Nu ska jag snart sova! Ha en fortsatt trevlig helg.


Min lilla fjäril






Nadjas tur


Lille katt, lille katt, lille söte katta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud vad söta tjejerna är!!

2008-09-28 @ 22:51:11
Postat av: Anonym

son lo mas bonito del mundo(L)

2008-10-01 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback