Plugghästen ;)

Japp det kommer jag att vara i framtiden :)
Fick en restplats på folkhögskolan som jag hoppade på och idag var första skoldagen.
Det var faktiskt riktigt kul och jag är jätte motiverad.
Min tanke är nu att läsa in gymnasiet på folkhögskolan och när jag är färdig med det vill jag nog gå lärarhögskolan.
Ska plugga i ca 2 år så jag kanske hinner ändra mig. Polishögskolan lockar något enormt också, vem vet jag kanske provar att söka, det skadar ju inte.
Men just nu tar jag en sak i taget.
Skoltiderna är 9-15 och vissa dagar 9-14, passar mig som handen i handsken med barnhämtning och allt.
Åh jag är så glad att jag äntligen hittade motivationen att böja plugga, trala lala la.

Ska ta och vila en stund, min hjärna är slut.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad roligt för dej gumman :) Att plugga är alltid en bra investering. Säger jag som redan är skoltrött.. hihi.



Och tack för ditt inlägg, på nått sätt känns det som en tröst att veta att man inte är ensam om sina känslor. Det betyder att jag e normal om du oxå känner så ibland ;).



Puss på dej supersöta!!/B.

Postat av: Lena

Superjätteenormtotroligtgrattis!!!!!!!

2008-09-04 @ 17:04:08
Postat av: Jenny

Fan vad roligt för dig ! GRattis !!!

2008-09-07 @ 22:37:57
URL: http://wagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback