Nä man kanske skulle ta och blogga!

Det var ju ett tag sedan nu, närmare bestämt tre veckor sedan. Får köra en recap :)
Jaha så vad har vi haft för oss sista tiden då?
Idag var Nadjas kompis Josefin här, vi var faktiskt bara hemma och tog det lugnt hela dagen, farit runt rätt mkt sista tiden så det är skönt att vara hemma ibland också.
Lillebror Carlos var här och åt med oss och sa hejdå eftersom han flyttar till Lund imorgon, tråkigt för oss, men jag är glad för hans skull.
Efter det var det basketträning för mig, barnen fick följa med och titta eftersom vi har sportlov och inga tider att passa på morgnarna, skönt!
Tjejerna tyckte det var kul att titta, iallafall första timmen.
Nadja var jätteimpad, haha. Mamma du sätter ju allt och vad snabb du är, du är ju snabbast av alla. Hihi kul att man kan impa på någon iallafall ;)

Annars har vi åkt lite pulka i veckan, ridit på ponny och lite sånt.
Imorgon har jag lite ärenden, och om vi hinner sen så ska vi gå på Polismuseet.
Äsch jag lägger upp bilder istället.


Vi har köpt en bur, nu väntar vi bara på att den "rätta" kaninen ska dyka upp. Vi får nog hem en liten v.14


Camilla & Gea var på besök i Sthlm så Lina tog med dom hem till mig på fika, kul att träffa dom igen.


Surprise!!! Vi hade en babyshower för Anna


Alla tjejerna


Massa goda tapas lagade vi


Tjockisen


Claudia och Nadja fick hjälpa till att göra en kattårta


Fin va? God var den också


Hahaha alla skulle fota den fina tårtan


Presentöppning


Claudia och katten tog en tupplur

Födelsedagsparty hos Jazmine


Linda & Linda i sina pyjamas. Japp det var pyjamas/spa/känna-sig-som-fjorton-igen party.


Lite snacks på soffan, Linda, Linda & Camilla


Så var det lekdags :) Man skulle få in pennan i flaskan. Japp jag vann, var snabbast på hela 4 sekunder, haha.
Från vänster: Jazmine, Laila, Jag, Camilla, Linda, Emelie och Linda. Klicka om ni vill se bilden större.


Middagsdags


Samling på mattan. Lekdags igen, uppdrag: Måla och färglägga det manliga könsorganet


Jätte seriöst


Linda & Linda


Hahahaaa, fyy faaan
Nej jag vann absolut inte denna tävling


Jag, Linda & Linda


Limbo


Alla sov över, och dagen efter blev det barntvspel, haha


Lite slitet va Linda?


Vi drar ett streck här och beter oss som vuxna igen tycker jag :)


Claudia & Thyra i pulkabacken


Nadja


Nadja


Claudia


Mina sessor


Cas var över och lekte en dag också. Här spelas det Fia med knuff. Claudia i stora systers nya bikini. Lite stor :)


Casper & Claudia


Nadja & Jossan busar med vattenballonger. Dom håller på att skriva en bok tillsammans och skulle ha en bild där dom låtsas kasta vattenballonger på en sur gubbes fönster.


Claudia ville också vara med

Jaha det var det. Tog bara 1 timme och 10 minuter. Usch måste blogga oftare.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback