Lite fest

Igår hade jag ett litet partaj för mina vänner, skitkul var det. Hannah hade laddat ner 5 skivor med bra musik til mig och hade även med sig datorhögtalare, skitbra! Tack Hannah!
Tack för att ni kom allihopa och för det JÄTTEFINA presenterna!!

Ikväll blir det lite poker och imorgon basketmatch. Ja just det, jag har börjat lira igen, det har jag ju glömt att säga.
Sen är det ju måndag och då kommer mina prinsessor, weeeee!!!

Här är lite bilder, finns fler på Facebook.


Fina blommor


Några stod och åt i köket...


Och några i vardagsrummet


Anna & Jenny


Carina & Therese


Suzana säger nog nåt kul som vanligt


Vi spelade "Jag har aldrig" och Jonas läste frågorna, sjukt kul


Hannah med pojkvän Modi


Jenny med sin Jonas


Öööh jag var också med


Anna & Jag


Therese & Anna shejkar


Jonas berättar om sin hemska dröm, hahaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback