Vilken underbar födelsedag!

Efter att vi kom hem från handlingen började Nadja göra iordning här hemma, hon ville överraska mig med ballonger och serpentiner, hihi.
Fast först gick hon ner till konditoriet för att hämta tårtan som hon beställt åt mig.
Vid 16 kom, Lina & Casper samt Kim, Fredrik och deras fyra barn. Vi åt Tacos och tårta. Det var trevligt dom stannade till ca 21, sen var det i säng med barnen på en gång.
Tack allihopa för att ni kom och för de fina handdukarna!
Och framförallt tack till mina underbara barn som gjorde min dag så bra!


Lappen som Nadja skrev och gick ner med till konditoriet


Resultatet, jättefint!!


Oj här var det visst kalas!


Nadja & Jag


Nadja, Claudia, Li, Vilja & Tyra


Casper & Tyra


Nadja & Li kommer med tårta


Sååå fin!


Tårtdax


Den här fick jag också

Kommentarer
Postat av: therese

GRATTIS PÅ DEN STORA DAGEN!!!!

Du har ju redan fått skönsång av mig ;)

Tårtan var ju jättefin!!! Såå gulligt! Vi hörs!

Kram!

2009-01-18 @ 23:05:51
Postat av: Bella

Nadjas text om tårtan och det fina resultatet var det sötaste jag sett. Jag säger det igen: Vilka fina barn du har!



Kärlek till er, Bella.

Postat av: Gia

SÅ bedårande!!! Jag blir alldeles tårögd.



Samtidigt blir jag så arg på mig själv för att jag glömde bort dig. Jag tänker alldeles för mycket på mig själv just nu. KRAM och stort grattis i efterskott.

2009-01-21 @ 18:15:37
URL: http://metrobloggen.se/catfight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback