Fjällen!

Igår kom vi hem från en vecka i fjällen, vi har haft jätteroligt. Barnen blev skidproffs efter bara en dag. Jag är grymt imponerad över hur snabbt barn lär sig. Själv har jag haft grymt ont i HELA kroppen, fy fan, jag har upptäckt muskler som jag inte visste jag hade :) Ajaj
Annars har det väl inte hänt så mycket. Kan ha hittat orsaken till min ständiga huvudvärk, var hos optikern och fick veta att jag är närsynt och har brytningsfel samt att jag skelar, så nu är man glasögonorm och ett par tusen fattigare. Men huvudvärken som bortblåst än så länge *peppar peppar*.
Imorgon blir det kalas hos familjen Kullberg, Vilja som fyller 5 år. Och nästa helg åker Lena och jag och hälsar på Gia på Åland, ska bli mysigt med en tjejhelg.

Picture time!






Nadja


Claudia


Renarna i närheten av vår stuga






Lunchdags i backen




Cooling!


Tjejerna och jag


Mina coola tjejer!


Glasögonormen!

Kommentarer
Postat av: Gia

JA det ska bli SÅ mysigt att ni kommer! Å jätteinvigningen "Agaton" som råkar infalla också. Å så ska vi äta gott å dricka gott å myyysa. VÄLKOMNA!

2009-03-31 @ 18:32:53
Postat av: Jenny

Wow vad duktiga tjejerna är!!! Vi ska också upp till fjällen en vecka efter påsk och Mich ska åka skidor för första gången. Hoppas att det går bra...

Var någonstans var ni?

Pst; du ser skitsmart ut i brillor L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback