Ingen vanlig dag!

Nä idag är ingen vanlig dag för det är Nadjas födelsedag, hurra hurra hurra!
Tänk att om ungefär 4 timmar för 10 år sedan föddes min första lilla älskling. Det är inte svårt att bli nostalgisk :)
10 år!!! Galet vad tiden går fort
Grattis min underbara tjej på 10-års dagen!!! Älskar dig!

Nadja väcktes i vanlig ordning med frukost och tårta på sängen.
Hon fick öppna två paket en cykel och en hjälm :)
Ikväll ska tjejerna, Sacha och jag till Hardrock Café och käka födelsedags middag. Då får Nadja öppna lite fler presenter från Sacha och mig.

Imorgon blir det fullt ös här; Nadja ska ha 9 kompisar här på övernattningsparty, hon ser verkligen fram emot det.
Det blir trångt men finns det hjärterum så...

Och på lördag blir det vuxenkalas hos Sacha.


Nyvaken födelsedagstjej


10 ljus i tårtan


Storasyster och lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback