Ojojoj vilket party!

Blir en bildblogg från Nadjas övernattningsparty.


Filippa & Nadja innan resten av gänget kom


Nadjas frisyr


Filippa & Nadja posar


Presentöppning


Middagsdags- Tacos


Talang och lite snacks


Claudia


Nadja & alla hennes supergoa kompisar+ lillasyster


Nadja & jag


Discodags








Claudia sjunger som vanligt, hon var så varm så hon klädde av sig


Födelsedagsbarnet kastas i luften


Goa tjejer


Tårtdags- Glassbomb




Tjejerna lade sig kl 22:30 men nu är kl 00:41 och dom babblar fortfarande men det blir tystare
och tystare så några har nog somnat.











Nadja är supernöjd med kvällen och alla tjejer har haft superkul. Är så glad över att Nadja har så många goa kompisar. Tack allihopa!
Nu måste jag knyta mig, alla ska ju ha frukost imorgon för att sedan bli hämtade kl 11. Och jag gissar på att dom kommer att vakna väldigt tidigt.
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Carlos

Gulligt:)

En fråga: Har du inga glasögon längre?

Hälsa alla.

2009-05-09 @ 02:26:41
Postat av: Noelia

Tja! Jo klart jag har men har blivit dålig på att använda dom hela tiden.

Nu har jag dom bara i skolan, när jag kollar på tv och när jag läser.

Puss puss hälsa Cicci

Postat av: jack

vad lika ni är!

rock on.

2009-05-09 @ 13:40:33
URL: http://www.text.nu
Postat av: Carlos

Inte konstigt du får ont i huvudet då när du inte använder de hela tiden.

2009-05-09 @ 15:26:46
Postat av: Jenny

Haha vad roligt att få se vad ni hade för er igårkväll. Hmmm Mich kanske borde lära sig några coola moves av morsan sin L

Ha det så bra

Kram Jenny

2009-05-09 @ 18:35:42
URL: http://wagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback